Llegiu al web de l'ICAC aquest butlletí i tots els altres

archeonea

Butlletí de l'Institut Català
d'Arqueologia Clàssica

Abril del 2015 • Número 46

Lídia Colominas, investigadora nova a l'ICAC

L'arqueozoologia és la seva especialitat

Lídia Colominas

La Dra. Colominas s'ha integrat a l’equip de recerca Grup d'Investigacions en Arqueologia del Paisatge (GIAP) de l'ICAC.

“En qualsevol excavació hi ha d’haver un restaurador”

Conversa amb Lucía López-Polín i Anna Bertral

Lucía López-Polín i Anna Bertral

Aquestes dues conservadores restauradores especialitzades en arqueologia han codirigit el seminari La conservació i restauració en l’arqueologia: una eina per a la recerca i la divulgació.

Congrés internacional d'història de l'art i arqueologia

Té lloc a Bolonya els dies 20 i 21 d'abril

Fresc Real Colegio de España en Bolonia

L'ICAC col·labora en aquest II Congrés internacional al Real Colegio de España a la ciutat italiana.

'Toquem pedra' arriba als 30 programes

L'espai de ràdio de l'ICAC, en marxa des del 2013

Toquem pedra

Un dimecres cada quinze dies s'emet aquest espai de divulgació de l'arqueologia clàssica a Tarragona Ràdio.

Aquesta informació és privada i confidencial, i està dirigida únicament al seu destinatari. Si no sou el destinatari original d’aquest missatge i malgrat tot heu pogut accedir a l’esmentada informació, si us plau elimineu aquest missatge. D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades passaran a formar part d’un fitxer del qual és responsable l’ICAC i que està legalment inscrit en el Registre General de Protecció de Dades de l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades, amb el nom Usuaris butlletins. Aquestes dades seran tractades amb confidencialitat i amb la finalitat d’informar sobre les activitats i notícies de l’Institut. L’ICAC ha adoptat les mesures de seguretat exigides d’acord amb el nivell de les dades i ha desenvolupat les mesures tècniques i organitzatives necessàries per evitar la pèrdua, alteració, ús inadequat o accessos no autoritzats. Per exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició adreceu-vos a l’ICAC per escrit (plaça d’en Rovellat s/n, 43003 Tarragona o info@icac.cat). Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrits a la llista de distribució de l’ICAC. Per donar-vos de baixa de les comunicacions electròniques de l'ICAC escriviu a info@icac.cat amb la paraula “Baixa” a l’assumpte.
ISSN: 2013-8490
Dipòsit Legal: T-500-2010